Wizerunek firmy najprościej zbudować w sieci. Masz firmę remontową? A może oferujesz remonty? Dowiedz się, jak dotrzeć do klientów ze swoją ofertą. Firmowy blog, obecność na mediach społecznościowych, a może responsywna strona firmowa? Czy warto wdrożyć marketing lokalny? Odpowiadamy w naszym artykule!
Content marketing – firmowy blog
Blog firmowy w branży remontowej to świetny pomysł. Dzięki artykułom poradnikowym zostaniesz ekspertem w swojej dziedzinie. Wizerunek firmy wzmocnisz dzięki kilku zasadom:
systematyczne dodawanie nowych wpisów na blogu,
oryginalnym i ciekawym treściom,
wpisom eksperckim i specjalistycznym,
stosowaniu grafik, materiałów wideo i nagłówków,
opcja komentowania artykułów przez internautów.
Doświadczeni copywriterzy przyczynią się do lepszej widoczności Twojego firmowego bloga dzięki stosowaniu słów kluczowych odpowiadających usługom remontowym. Chcesz mieć firmę w sieci? Pamiętaj, aby nowe treści wstawiać też do Social Media czy newslettera.
Dotrzyj do klientów – media społecznościowe
Zależy Ci na promocji firmy w Internecie? Załóż konto na mediach społecznościowych, a więc:
Facebook,
LinkedIn,
Instagram.
Jeśli nie czujesz się na siłach lub nie masz czasu, promocję firmy w sieci możesz oddać w ręce specjalistów. Dzięki temu dotrzesz do klientów, a także wejdziesz z nimi w interakcje. Możesz inicjować dyskusje, komentować posty czy stworzyć grupę związaną ze zleceniami remontów. Przez to zmniejszysz dystans między swoją firmą remontową a użytkownikami.
Nawigacja i mobilna wersja strony WWW
Ponieważ 75% internautów według raportu Gemius korzysta ze smartfonów do przeglądania Internetu, wizerunek firmy możesz poprawić dzięki responsywności strony internetowej. Jej wersja mobilna to podstawa. Jak to sprawdzić? Przez Google Analytics! W ten sposób sprawisz, że Twoja witryna będzie profesjonalna. Zapobiegniesz sytuacji, że potencjalni klienci przejdą do Twojej konkurencji oferującej usługi remontowe.
Promocja firmy w sieci a marketing lokalny
Jeśli oferujesz usługi remontowe w danym mieście i chcesz dotrzeć do lokalnych klientów, zdecyduj się na lokalne SEO. W ten sposób zwiększysz widoczność oferty związanej z daną lokalizacją. Przydatna w tym celu będzie wizytówka z danymi teleadresowymi w Google My Business. Jest to świetny sposób na nowych klientów, którzy zdecydują się na jej podstawie z Twoich usług remontowych.
Dlatego zadbaj o to, by systematycznie prosić klientów o opinie. Pozytywne oceny usług osób, które często z nich korzystają, najlepiej będą świadczyć o wizerunku firmy w sieci. Ważne, abyś utrzymywał kontakt z internautami i odpowiadał na opinie czy komentarze. Jeśli chodzi o krytyczne komentarze, odpisując, zachowaj spokój i odpowiedz na przyczyny niezadowolenia klientów.
Wizerunek firmy w Internecie – wnioski
Aby pozyskać uwagę potencjalnych klientów usługami remontowymi, warto skorzystać z narzędzia, jakim są nie tylko Social Media. Dobrym narzędziem jest YouTube, gdzie możesz założyć kanał swojej firmy i przedstawić w atrakcyjny sposób swoją ofertę.
Zdobywanie klientów w sieci to proces. Warto jednak zainwestować w niego pieniądze i czas. Wystarczy, że:
masz zoptymalizowaną i przyjazną dla użytkowników stronę WWW,
masz pozycję eksperta dzięki wpisom na firmowym blogu,
reklamujesz się w sieci,
masz wizytówkę w Google Moja Firma.
Zadbaj dzięki tym działaniom o opinie klientów.